Nasze produkty są wykonywane z pasją i dbałością o szczegóły, jesteśmy przekonani że dadzą ci dużo radości, jeśli jednak tak się nie stanie, możesz zwrócić donice, do 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny.

  • Środki za zakupiony u Nas towar a zwrócony z powrotem do Nas w nienaruszonym stanie, nie noszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu, przelewamy niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu towaru.
  • W przypadku zakupu donic i płatności za pobraniem zwrot środków trwa trochę dłużej i będzie możliwy po 8 dniach od daty pobrania (ponieważ dopiero wtedy, my jako sprzedawca otrzymujemy środki od przewoźnika z tytułu pobrania).

Przede wszystkim, prosimy zachować spokój. Cenimy sobie jakość naszych produktów i jakość usług firm pośredniczących w sprzedaży naszych towarów, stąd korzystamy z usług sprawdzonego przewoźnika jakim jest DHL. Nasze donice są bardzo dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami.

  • Jednak aby mieć pewność, że nasz produkt dotrze do Ciebie w idealnym stanie dodatkowo ubezpieczamy każdą przesyłkę oraz we wszystkich przypadkach korzystamy z usługi niestandardowej – ręcznego sortowania, która oznaczona jest nalepą NST w DHL co oznacza FRAGILE, aby traktowano nasze przesyłki z wyjątkową ostrożnością.
  • Możesz mieć zatem pewność, że w przypadku incydentalnej sytuacji, gdy przesyłka zostanie uszkodzona, nie musisz się martwić, że zostawimy cię z uszkodzonym towarem i bez środków za ten towar.
  • Towar zostanie wysłany do ciebie ponownie a my zajmiemy się resztą (sami będziemy dochodzić zwrotu środków od przewoźnika z tytułu ubezpieczenia.
  • Jedynie o co Cię poprosimy, w przypadku otwarcia przesyłki i stwierdzenia uszkodzenia donicy, będzie niezwłoczny kontakt z naszą firmą i spisanie protokołu reklamacyjnego z przewoźnikiem, gdyż bez tego dokumentu nie możemy dochodzić swoich praw z tytułu ubezpieczenia.
Zobacz Donice